Skip to main content

Detail dokumentu

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Obsah

Seznam literatury

Signatury svazku: ST 339
Reklama : jak dělat reklamu
Vysekalová, Jitka, 1941-
Další původce: Mikeš, Jiří, 1942- autor
Nakladatelské údaje: Praha : Grada, 2007
Rozsah: 182 s. : il. ; 24 cm
Edice: Manažer. Marketing
ISBN: 978-80-247-2001-2
Klíčová slova: reklamy, kampaně, agentury, propagace, marketing, strategie, internet, právo
Obsah: Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu ''správnou'' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu
Dostupné

Rozpis svazků

Lokace Signatura Přírůstkové číslo Stav
Studovna ST 339 222784 Dostupné
Lokace Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně
Studovna 1 0 1 0

Diskuze

[Loading...]
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.